perjantai 29. heinäkuuta 2011

Pyhä Lammikko Rituaali

Mulla ja Hennalla on ollu tässä vuosien saatossa tapana käydä aina kesäsin naku-uinneilla plotilla. Mä täytän tänään 19-vuotta ja mun valmistusvuosi senku vanhenee ! Hennaa kaivaten mä taas ryntäsin tonne lammikkoon polskuttelee. Plotin vesi on niin puhdasta ( sisältää kemikaaleja H2O), että sillä on terveysvaikutteita, kun tekee pyhän ja tarpeeks monimutkasen rituaalin... nii sitte sillä siis on.... 
Mun rituaaleihin kuulu: sammakkouinti, koirauinti, kissauinti, pappiuinti, delfiiniuinti ja tottakai merenneitouinti...
 mitä sä oot leikkiny pienenä vedessä? 










Joo eli tässä mun viimesiä sanoja vielä... En haluu vanheta, jos vanhenen niin huoltakaa mut takasin normaaliks. Jos musta tulee kaikesta kivasta kieltäytyjä, nii voitte lähettää mut nunnaluostariin, jossa pääsen kieltäytymään kaikesta muustakin!


Puskureissani on vain vähän levää, kapteeni !!!! 
Huomenna juhlistan 19-vuotta kaljakellumalla keravanjokea pitkin uimarenkaalla. Titanic on uppoamaton.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti