sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Aurora in her element

Tylsä tiistai, liian pitkä päivä ja nopeesti lävistetty tragus. Tein diilin jumala tvn naisen kanssa.. se sano halleluja 15 kertaa 20 minuutin aikana, eli moikka kielikoru. taisin kokee muutoksen. Vittu mikä kampanja, syö mut elävältä!!! melkeen tilasin sen ilmasen kirjanki.. samaa mieltä? 

 9 milliä, kaljupäänahka... jotain tuntomerkkejä? kukaan ei oo vielä tykänny mun kaljusta ! kaikki sanoo sitä kamalaks... Pisa sano että mun SÄNKI kutittelee sen naamaa :D Leikittiin Hennan kanssa muuttumisleikkiä ja nyt kävi niinku näin. 

 Mä täs vaan...

 Viimesiä viedään! Mä kerron mikä on hauskaa.. hauskaa on ajaa lonkulla ison lehtikasan läpi ja kattoo mite levälle sen kasan saa... Syksy on mun lemppari vuodenaika!!!! Mikään ei voita sitä ku herää aikasin aamusta ja aurinko paistaa. Sä viet koiran ulos ja käyt hakemassa kahvin läheisestä kahvilasta. Ja kun mun koira on Josie niin sillekki pitää käydä ostamassa jotain herkkua. Sit me yhessä vaan chillataan jossain puistossa.  

Mulla oli joku big element day sillä ostin elementin kengät samalla ku pidin elementin t-paitaa ja hupparia päällä. Aurora in her element.


Kaikki muistaa lähettää omasta tassustaan kuvan tähän maailman tärkeimpään kilpailuun.  Onks Mieto 'the so called bigfoot'? 

1 kommentti: