maanantai 10. lokakuuta 2011

mä haluan isompaa, parempaa ja näyttävämpää.

onks mulla mitään ookoo syytä olla tänne kirjottelematta kuukausiin!? ei taida olla. 

joo ei kandee nähä tree of life leffaa.. ne jotka ei liikkunu yhtää nii nukku tai sit koko katsomo vaan rimpuili levottomasti. Tuska.
Jedi sai aina vähä välii tökkii mua hereille :---D

Mä voin alkaa myymään hennaa, koska me tarttetaan paljon rahaa elämään. Meiän kämppään tulee riippumatto,  rodeohärkä ja palmu. Vähä romanttista sit viedä kaikki mun riippumattoon:--D kaikkien sydämet vaan sulaa. 

Meitsi pääs työmatkalle englantiin ja tottakai mä shoppasin kuolemaan saakka Bristollissa. Tapasin satoja mun sisterhoodiin kuuluvia misukoita ja harmitti ku joiduin jättää mun rakastajattaret sinne. Asuin 900 vuotta vanhassa palatsissa, tapasin Uk:n seksikkäimmäks valitun maajussin, vietin joka yön pubissa ja join maailman parasta siideriä. Englannissa on kaikki ainaki puolet halvempaa ja en tajuu teitä jotka ette esim. shoppaile primarkissa. kadettaaaks? mua ainaki

lucky pantsyt !!! näitä ei saa pestä koskaa

Käytii lauantaina suomi-ruotsi maaottelussa kattoo (tyttöjä) rollerderbyä.. ihan sairast




Mun elämään ei kuulu mitään muuta ku Mama ! :D jos yhen viikonlopun aikana on käyny siellä kolme kertaa nii huh huh onko epätoivosta? ei oo ookoo olla niin kännissä että on vaa pieni angrybird joka kerta. Sekään ei oo fine että mamasta ei saa mitään muuta ku miehiä.. Vois alkaa aikuistuu ja vaik alkaa viettää koti-iltoja. 


Mua kutsuu vaasankatdun yks strippiluola ja sikana massii, ei vittu tää on toughffii !!!!! neitsyestä strippariks.



1 kommentti: